El matí ha començat amb una pràctica pedagògica anomenada "World Café", que permet el treball de grup al mateix temps que es descobreixen noves idees i permet intercanviar informació a l'entorn d'una temàtica. El "World Café" funciona sobre el principi de la pol·linització, és a dir, cada grup s'enriqueix amb les idees dels altres.
"Chaque participant est perçu comme représentant un aspect de la diversité du système global"
La temàtica triada per a la discussió ha estat el tractament de l'error en l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres. S'han organitzat tres taules de debat, cadascuna amb un portaveu, que ha fet un resum de totes les idees al final, en la posada en comú. Els aspectes tractats han estat:
- Paper del professorat en el tractament de l'error
- Activitats d'autoavaluació i de coavaluació en el tractament de l'error
- El tractament de l'error com a eina de progressió
- Trobar un tema d'actualitat
- Decidir la millor manera d'abordar-lo
- Decidir el rol que tindrà cada persona del grup
- Enregistrar
- Fer el muntatge sonor
- Donar-li la forma final
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada